Wednesday, October 8, 2014

EGF SERUM - NINASKINCARE


EGF SERUM adalah generasi akan datang anti-penuaan serum yang meningkatkan penampilan dan kesihatan kulit anda dengan menggalakkan kulit untuk membaiki sel-sel sendiri. Bahan utama adalah Faktor Pertumbuhan epidermis (EGF), satu bahan yang berlaku secara semula jadi dalam kulit manusia dan yang mempunyai keupayaan untuk mempercepatkan kadar pusing ganti sel dalam kulit.

Activators Selular adalah protein yang penting untuk penyenggaraan dan pembaikan sel-sel kulit. Dengan usia tahap ini activators selular dalam kulit kita berkurangan. Kulit kita memperbaharui diri kurang kerap, dan mula kelihatan kurang berseri dan lebih berkedut. Biasa, penggunaan sekali atau dua kali sehari. EGF Serum membalikkan proses ini dan memberikan peningkatan dramatik dapat dilihat dalam beberapa minggu.

KELEBIHAN:
Sesuai untuk semua jenis kulit, termasuk muka dan leher. Juga boleh digunakan pada badan jika dikehendaki. Hanya memohon satu penurunan kepada setiap kawasan yang dikehendaki anda ingin merawat.

** Membalikkan tanda-tanda penuaan.
** Mengurangkan pigmentasi tidak sekata.
** Menambah seri dan kilauan.
** Melembapkan mendalam.
** Menghapuskan tempat-tempat kering.
** Menjadikan kulit lebih halus dan cerah
** Diluluskan oleh Dermatologi.
** Satu-satunya tumbuhan yang diperolehi EGF dalam penjagaan kulit.

Cara guna:
Gunting sedikit dihujung softgel, dan picit sedikit demi sedikt. Apply di muka atau di tempat yang diperlukan. Nampak macam oily, tetapi bila disapu terus meresap. Hanya guna 3kali/seminggu sahaja atau setiap hari bagi kulit yang bermasalah teruk seperti jeragat, parut dan sebagainya.

HARGA:RM75 (S), RM80 (SS) / 30BIJI
FREE POSTAGE

To Order, kindly pm me: 013 3611458 (sms only)
014 6615028 (whatsapp / telegram) 




No comments:

Post a Comment